Zelf-sabotage grootste oorzaak van mislukken prospectieacties

19 maart 2012

Het is lente, de zoektocht naar nieuwe klanten kan beginnen.

Je bent er klaar voor.
Je hebt een lijst met bedrijven, namen, telefoonnummers, een belscenario, dus je bent volledig klaar om uit de startblokken te schieten.

"3,2,1, ignition ...and Lift Off! " The phone shuttle is on his way to new clients...

Toch stel je vast dat de actie niet echt vlot en gauw komt het moment om noodsignalen uit te sturen : 

"Houston we have a problem, our shuttle is losing height and dropping!"

De tijdens de voorbereiding ingebakken zelf-sabotage is geactiveerd en doet de motor sputteren.

De top 6 van de zelf-sabotage                 

  1. Ik moet beleefd zijn
  2. Ik moet vlot zijn
  3. Ik moet overtuigen
  4. Ik moet scoren
  5. Ik moet verkopen
  6. Ik .................................stop ermee!  

Dit zijn dé valkuilen bij uitstek van telemarketing.

Prospectie is mijn vak, mijn passie, nu al meer dan 20 jaar.
Wat werkt, wat werkt niet, wat werpte zijn vruchten af, wat niet ... 
In deze paper ga ik dieper in op de top 6 van zelf-sabotage, geef ik concrete tips om dit te vermijden en zo meer resultaten te halen uit een telefonische prospectie-actie.

Klik op de link en ontvang gratis mijn paper  "Effectief prospecteren via de telefoon, de nieuwe aanpak die werkt!" of bel naar 09/2439929.

 

 

Reageer

velden gemarkeerd met een sterretje zijn verplicht.

wordt niet getoond