Telefonisch onthaal

Wat als…de telefonist(e) afwezig is?

De telefoon is vaak de belangrijkste toegangspoort voor een bedrijf. Meestal heb je een bediende die vooral inkomende oproepen doorschakelt of beantwoordt. Zodra die schakel wegvalt (verlof,  ziekte, deeltijds statuut, opleiding...) ondervind je fikse hinder.

Optie 1. De doe-het-zelf methode

  • Schakel bijkomende onthaalbedienden in (is er werk genoeg? )
  • Zet het antwoordapparaat aan (houden je klanten daar wel van?)
  • Laat iemand inspringen (die wordt er ook niet vrolijk)
  • Zet de nachtbel aan (lange wachttijden gegarandeerd)
  • Voer een "geen middagpauze" beurtrol in ('s middags alleen eten is nooit leuk)

Optie 2. De professionele flexibiliteit van Filad

  • Schakel automatisch door naar Filad als de onthaalbediende afwezig is. Je klanten worden professioneel geholpen en je bedrijf is  liefst 50 uur* per week bereikbaar.
  • Dit kan permanent, voor enkele dagen of slechts tien minuten. Ideaal dus voor tijdens de lunchpauze, voor en na de werkuren, 's zaterdags of op brug- en snipperdagen.
  • We beantwoorden alle vragen met de glimlach en volledig  volgens afspraak. We schakelen door naar de meest geschikte medewerker binnen jouw bedrijf of we sturen je meteen een bericht. Zo kan jij er goed voorbereid het gepaste gevolg aan geven.

Jouw voordelen:

√ Zekerheid
√ Optimale bereikbaarheid
√ Flexibiliteit
√ Kostenbeheersing
√ Ervaring

Betere klantenrelaties opbouwen dankzij Filad?
Vraag nu meer informatie over telefonisch onthaal

*Van maandag tot vrijdag van  8u00 tot 18u00. Niet op weekend- en feestdagen.

In zee gaan met Filad team?
Aarzel niet om ons te contacteren!