Wat als … ik particulieren efficiënter wil bedienen?
Beschik je over een online bestelmodule? Toch heeft niet iedereen altijd toegang tot zijn computer. Klanten bellen je vaak op om informatie te vragen en bestellingen door te geven. Vaak gaat het over kleinere klanten of particulieren. Je helpt ze natuurlijk verder, maar deze gesprekken zijn vaak storend voor andere taken en klanten.
Optie 1. De doe-het-zelf-methode
- Reserveer een personeelslid (die doet dan lekker niets anders).
- Verplicht klanten om alleen online te bestellen (daag, omzet!).
- Een meerprijs voor telefonische bestellingen (dito!).
Optie 2. De professionele flexibiliteit van Filad
- Wij beantwoorden jouw telefonische oproepen gedurende 50 uur per week*. Je klant krijgt de productinformatie, wij noteren de bestellingen.
- Dit kan rechtstreeks in jouw online bestelmodule of via een link in jouw bestelprogramma.
- De bestelling komt meteen terecht in je normale facturatie- en leveringsprocedure.
- Jouw interne commerciële dienst krijgt zo de ruimte om zich te blijven focussen op de contacten met de grotere klanten en projectklanten.
- Dankzij de tandem online bestellen en Filad krijgen je klanten alle aandacht die ze verdienen.
Je voordelen
√ Enorme flexibiliteit
√ Professionele afhandeling
√ Centralisatie en controle
√ Kostenbesparing
√ Meer omzet
Benieuwd hoe een samenwerking met Filad hét verschil kan maken voor jou en jouw bedrijf? Klik dan hier.