Cursus telefonisch onthaal
Jouw klanten hechten véél meer belang aan een vlot telefonisch onthaal dan je denkt. Door de directe telefoonlijnen zijn bijna alle medewerkers in jouw bedrijf nu telefonisten. Toch heeft niet iedereen de specifieke vaardigheden van een onthaalbediende. En daarom gaat het vaak fout.
De traditionele knelpunten?
- Niet iedereen gaat van nature vlot om met de telefoon.
- Onzekerheid is een belastende stoorzender.
- Procedures staan klantgerichtheid in de weg.
- Mijn belang is tegengesteld aan dat van jou.
De oplossing?
Een cursus telefonisch onthaal van Filad geeft een echte boost aan je klantenrelaties. Met speciale aandacht voor actief luisteren, stemgebruik en durven vragen te stellen. Ook klachten behandelen, omgaan met moeilijke klanten, je interne bedrijfsorganisatie en eigen belemmeringen vormen de rode draad door onze opleiding. Deze cursussen vinden zowel individueel als in groep plaats, maar zijn altijd persoonlijk en to-the-point.
Onze cursus telefonisch onthaal is voor heel wat bedrijven een echte eyeopener en is volledig op maat van jouw behoeften en dagelijkse realiteit, met praktische oefeningen en vooral veel persoonlijke tips en adviezen.
Cursus telefonische prospectie
Om de toekomst van je bedrijf te verzekeren, heb je ook spontaan nieuwe klanten nodig. Verkopers, vertegenwoordigers en jouw commerciële binnendienst hebben vaak geen tijd om te actief te prospecteren. De resultaten van telefonische prospectie zijn vaak ontmoedigend en daarom komt van uitstel afstel. Herkenbaar?
De traditionele knelpunten?
- Telefonische prospectie is een tussendoortje.
- De gesprekken leveren niet op wat je ervan verwacht.
- Iedere ‘neen’ verhoogt de drempel voor het volgende gesprek.
- Mijn belang is tegengesteld aan dat van jou.
De oplossing?
De knowhow van Filad jaagt je prospectieresultaten de hoogte in. We zijn ons als geen ander bewust van het belang van je doelgroep, je verhaal en de logische structuur van het gesprek. Actief luisteren, je stemgebruik en durven vragen te stellen zijn hierbij essentieel. Aandacht voor je eigen belemmeringen en je interne organisatie vormen de rode draad doorheen onze aanpak. Deze opleidingen vinden zowel individueel of in groep plaats, maar zijn altijd persoonlijk en to-the-point.
Onze cursus telefonische prospectie is voor veel ondernemingen een echte eyeopener en is volledig op maat van je behoeften en dagelijkse realiteit, met praktische oefeningen en vooral veel persoonlijke tips en adviezen.
Een samenwerking met het Filad-team geeft je de volgende troeven:
- Boost jouw klantenrelaties
- Stimuleer jouw prospectieresultaten
- Ontwikkel de skill om actief te luisteren
- Leer omgaan met moeilijke klanten en klachten
- Garandeer je klanten altijd een klantvriendelijk onthaal mét een glimlach
- Krijg praktische en persoonlijke tips en adviezen
- Ruime expertise en knowhow