Om de toekomst van je bedrijf te verzekeren, heb je ook spontaan nieuwe klanten nodig. Vertegenwoordigers en de commerciële binnendienst hebben vaak ‘geen tijd’ om te actief te prospecteren. De resultaten van teleprospectie zijn vaak ontmoedigend en daarom komt van uitstel afstel. Herkenbaar?
De traditionele knelpunten
- Telefonische prospectie is een tussendoortje.
- De gesprekken leveren niet op wat je ervan verwacht.
- Iedere ‘neen’ verhoogt de drempel voor het volgende gesprek.
- Mijn belang is tegengesteld aan dat van jou.
De oplossing
De knowhow van Filad jaagt je prospectieresultaten de hoogte in. We zijn ons als geen ander bewust van het belang van je doelgroep, je verhaal en de logische structuur van het gesprek. Actief luisteren, je stemgebruik en durven vragen te stellen zijn hierbij essentieel. Aandacht voor je eigen belemmeringen en je interne organisatie vormen de rode draad door onze aanpak. Deze opleidingen vinden zowel individueel of in groep plaats, maar zijn altijd persoonlijk en to-the-point.
Onze cursus klantvriendelijk prospecteren is voor veel ondernemingen een echte eyeopener. Deze opleiding is volledig op maat van je behoeften en dagelijkse realiteit, met praktische oefeningen en vooral veel persoonlijke tips en adviezen.
Jouw voordelen
√ To-the-point
√ Individueel advies
√ Ruime knowhow
√ Opvolging
√ Actueel
Meer weten over hoe de cursus teleprospectie het verschil kan maken voor jou en jouw bedrijf? Klik dan hier.