Wat als… je met minder inspanning beter leert telefoneren?
Je klanten hechten véél meer belang aan een vlot telefonisch onthaal dan je denkt. Door de directe telefoonlijnen zijn bijna alle medewerkers in jouw bedrijf nu telefonisten. Toch heeft niet iedereen de specifieke vaardigheden van een onthaalbediende. En daarom gaat het vaak fout.
De traditionele knelpunten:
- Niet iedereen gaat van nature vlot om met de telefoon.
- Onzekerheid is een belastende stoorzender.
- Procedures staan klantgerichtheid in de weg.
- Mijn belang is tegengesteld aan dat van jou.
De oplossing?
Een cursus telefonisch onthaal van Filad geeft een echte boost aan je klantenrelaties. Met speciale aandacht voor actief luisteren, stemgebruik en durven vragen te stellen. Ook klachten behandelen, omgaan met moeilijke klanten, je interne bedrijfsorganisatie en eigen belemmeringen vormen de rode draad door onze opleiding. Deze cursussen vinden zowel individueel als in groep plaats, maar zijn altijd persoonlijk en to-the-point.
Onze cursus klantvriendelijk telefoneren is voor heel wat bedrijven een echte eyeopener. Deze opleiding telefonisch onthaal is volledig op maat van je behoeften en je dagelijkse realiteit, met praktische oefeningen en vooral veel persoonlijke tips en adviezen.
Jouw voordelen:
√ Snel en efficiënt
√ Individueel advies
√ Ruime knowhow
√ Opvolging
Meer weten over hoe Filad jouw klantenrelaties een boost kan geven? Klik dan hier.